Sneker Wodkado krijgt enorme boost

 

Deze premium quality caramel Wodkamix uit Sneek is binnenkort volop verkrijgbaar bij alle 59 slijterijen van Poiesz Supermarkten. Dit maakten Ate van der Meer namens Wodkado, Heleen Sonnenberg van Weduwe Joustra en Kees Poiesz van Poiesz Supermarkten vandaag bekend bij tank 49 waar de Wodkado receptuur stond te trekken om vervolgens in de komende dagen gebotteld en uitgeleverd te gaan worden aan alle Poiesz Supermarkt slijterijen.

 

De afzet van deze deze hippe, eigentijdse, frisse, smaakvolle gemixte Wodka uit Sneek krijgt hiermee een enorme boost en is deze vanaf 17 december volop verkrijgbaar in Noord Nederland.

 

Tank 49 bij Weduwe Joustra in Sneek bevat geheim Wodkado receptuur
Het Sneker Wodkado is ontstaan in 2009 en in 2010 werden de eerste aluminium flessen afgevuld vanuit tank 49 in de distilleerderij van Weduwe Joustra. Dit naar speciaal en geheim Sneker receptuur en met de passie en volle overgave die Weduwe Joustra in haar producten steekt. Met deze volgende stap heeft de grootste Sneker onderneming Poiesz Supermarkten de Sneker Wodkado dan ook omarmt. “Het is een heerlijke Wodkamix en natuurlijk dragen wij producten en ondernemerschap uit Sneek een warm hart toe”, zegt Kees Poiesz van de gelijknamige supermarktketen met 59 slijterijen in heel Noord-Nederland.

Wodkado is een schot in de roos
Wodkado is er om te delen, te beleven en is bedoeld voor speciale momentjes met bijvoorbeeld vrienden of familie. Zo is Wodkado een schot in de roos voor mensen die nu eens niet aan willen komen zetten met een bosje bloemen of andere goed bedoelde cadeautjes. Nee, Wodkado is er voor mensen die op zoek zijn naar een leuk en vooral lekker kado voor die speciale of leuke momenten met vrienden, familie, of gewoon zomaar.

Wodkado is gebotteld in speciale aluminium flessen van 0.7 liter en is door zijn slanke lijn, stoere uiterlijk en verassende smaak echt eens wat anders. Door gebruik te maken van de beste ingrediënten en met een alcohol percentage van 21% is Wodkado breed toegankelijk en hebben de bedenkers en makers uit Sneek het product oprecht bestempeld tot premium quality. Een fles gaat via de slijterijen van Poiesz Supermarkten vanaf week 51 voor een heel speciale introductieprijs over de toonbank. ”Je moet Wodkado proeven en je bent verkocht”, zegt Ate van der Meer namens Wodkado. “De samenwerking met Weduwe Joustra en Poiesz Supermarkten maakt dat wij als Sneker ondernemers Wodkado een enorme boost geven.”

 

Wodka in de mix uit Sneek
Het idee achter Wodkado komt uit de koker van een aantal Sneker ondernemers, die ieder hun eigen bijdrage geleverd hebben aan het creëren van het verfrissende drankje in de fraaie verpakking. Zo kwam de basis, nu ruim drie jaar geleden, voor de Fresh Flavoured Wodka van de Snekers Ate Kuipers en Jeroen Nooitgedagt die een eigentijds drankje misten, daarmee ruimte zagen in de markt en hier op in wilden spelen. Al snel kwam het idee bij Hans Hoomans, Johan Nieuwenhuis en Ate van der Meer terecht die aan het concept, de contacten en de marketing begonnen te werken. Ze gaven het heerlijke drankje een gezicht middels het concept Wodkado. ‘Ik zag het idee direct zitten en samen kwamen wij snel met de frisse smaakvolle caramel Wodkamix’, zegt Heleen Sonnenberg van Weduwe Joustra.

Sneker Wodka in de mix slaat aan


Nieuwsgierig makende naam Wokado verkoopt goed

Onder de nieuwsgierig makende naam Wodkado heeft een groepje vrienden uit Sneek het voor elkaar gekregen om een eigen Wodka te ontwikkelen en met succes in de markt te zetten. Wodkado is een premium Wodka met een vleugje caramel dat door een speciale en geheime receptuur, ontwikkeld in Sneek, zorgt voor een ware smaaksensatie. Het Sneker drankje is geproduceerd en gebotteld bij Weduwe Joustra in Sneek in stoere aluminium flessen van 0.7 liter en is door zijn slanke lijn een echte blikvanger. Door gebruik te maken van de beste ingrediënten en met een alcohol percentage van 21% is Wodkado breed toegankelijk. Een fles gaat voor de kadoprijs van € 15,- over de toonbank en het gaat hard, want de voorraad slinkt snel. Bij het zien van de fles, maar vooral na het proeven van de inhoud snap je dat ook direct, want je denkt al snel: “Doe mij ook maar een Wodkado.” Als een olievlek breid de beschikbaarheid en de afname van het heerlijke Sneker drankje zich over Friesland en Nederland uit. De moderne website met haar Social Media voegt daar nog een extra dimensie aan toe. Men kan daar namelijk cafe’s, restaurants, kroegen of andere mogelijke verkooppunten zoals bijvoorbeeld slijterijen tippen. “Het wordt steeds leuker, zeker als je gebeld wordt door diverse Mitra slijterijen of een gespecialiseerde wijnhandel die Wodkado in het assortiment op willen nemen”, zegt Ate van der Meer, één van de initiatiefnemers.


Sneker Wodka

Het gehele idee achter Wodkado www.wodkado.nl komt uit de koker van 5 Snekers, die ieder hun eigen bijdrage geleverd hebben aan het creëren van het verfrissende drankje in de fraaie verpakking. Zo kwam het oorspronkelijke idee, nu ruim twee jaar geleden, voor de Fresh Flavoured Wodka van de Snekers Ate Kuipers en Jeroen Nooitgedagt, in het dagelijks leven programmeur en stucadoor, die een eigentijds drankje misten, daarmee ruimte zagen in de markt en hier op in wilden spelen. Al snel kwam het idee bij Hans Hoomans, Johan Nieuwenhuis en Ate van der Meer van Snakeware terecht die aan het concept en de contacten begonnen te werken.

Samen ontwikkelden zij het product en gaven het heerlijke drankje gestalte middels het concept onder de merknaam Wodkado. ‘We zagen het idee direct zitten en kwamen al snel met het ruwe concept voor Wodkado’, zegt Ate van der Meer. ‘Vervolgens kwamen wij door te mixen, te proeven en verder de smaak te verfijnen steeds een stapje dichter bij ons doel, namelijk de frisse smaakvolle Wodka mix: Wodkado. Na vele goede reacties van verschillende groepen mensen die wij een Wodkado lieten proeven wisten wij het zeker, dit is het! Zo moet het smaken en zo moeten wij het laten maken. Vervolgens zijn wij naar Heleen Sonnenberg van Weduwe Joustra in Sneek gestapt en hebben wij haar expertise erbij gehaald om onze Wodkado te produceren en te bottelen.’

 

‘Wij geven met Wodkado graag de voorzet voor het creëren van een speciaal momentje. Verder hebben wij met onze mix heel veel gezelligheid in een aluminium fles weten te verstoppen die erom vraagt ontdekt te worden. Het is een heel toegankelijk drankje voor een brede doelgroep met de beste ingrediënten in een pracht verpakking. Wodkado is het ultieme cadeautje’, sluit Ate van der Meer af.

Snekers komen met Wodkado, Fresh Flavoured Wodka


Wodkado het kado om te delen
----------------------------

Wodkado is er om te delen, te beleven en is bedoeld voor speciale momentjes met bijvoorbeeld vrienden of familie. Zo is Wodkado een schot in de roos voor mensen die nu eens niet aan willen komen zetten met een bosje bloemen of andere goed bedoelde cadeautjes. Nee, Wodkado is er voor mensen die op zoek zijn naar een leuk en vooral lekker kado voor die speciale of leuke momenten met vrienden, familie of gewoon zomaar.

 

Wodkado is gebotteld in aluminium flessen van 0.7 liter en is door zijn slanke lijn en stoere uiterlijk een echte blikvanger. Door gebruik te maken van de beste ingrediënten en met een alcohol percentage van 21% is Wodkado breed toegankelijk. Een fles gaat voor de cadeauprijs van € 15,- over de toonbank en volgens de Snekers gaat het hard, want de voorraad slinkt snel. Bij het zien van de fles, maar vooral na het proeven van de inhoud snap je dat ook direct, want je denkt al snel: “Doe mij ook maar een Wodkado.”



Gehele idee komt van 5 Snekers
------------------------------

Het gehele idee achter Wodkado komt uit de koker van 5 Snekers, die ieder hun eigen belangrijke bijdrage geleverd hebben aan het creëren van het verfrissende drankje in de fraaie verpakking. Zo kwam het oorspronkelijke idee, nu ruim twee jaar geleden, voor de Fresh Flavoured Wodka van de Snekers Ate Kuipers en Jeroen Nooitgedagt die een eigentijds drankje miste, daarmee ruimte zagen in de markt en hier op in wilden spelen. Al snel kwam het idee bij Hans Hoomans, Johan Nieuwenhuis en Ate van der Meer terecht die aan het concept en de contacten begonnen te werken.

 

Samen ontwikkelden zij het product en gaven het heerlijke drankje gestalte middels het concept Wodkado. ‘We zagen het idee direct zitten en kwamen al snel met het ruwe concept voor Wodkado’, zegt Ate van der Meer. ‘Vervolgens kwamen wij door te mixen, te proeven en verder de smaak te verfijnen steeds een stapje dichter bij ons doel, namelijk de frisse smaakvolle Wodka mix: Wodkado. Na heel veel uitermate goede reacties van verschillende groepen mensen die wij een Wodkado lieten proeven wisten wij het zeker, dit is het! Zo moet het smaken en zo moeten wij het laten maken. Vervolgens zijn wij naar Heleen Sonnenberg van Weduwe Joustra in Sneek gestapt en hebben wij haar expertise erbij gehaald om onze Wodkado te produceren.’



Conceptontwikkeling Wodkado in 2 jaar
-------------------------------------

Twee jaar zijn ze in Sneek bezig geweest met de voorbereidingen en de ontwikkeling van het hele concept. Nu is Wodkado een feit en via de website www.wodkado.nl kun je zien waar Wodkado te verkrijgen is. Handig van de makers is de functie om een verkooppunt aan te raden. Zo kun je als bezoeker van de website zelf de verkrijgbaarheid bij je locale slijter of favoriete café beïnvloeden. Natuurlijk kunnen cafés of slijters zich ook via de website aanmelden als verkooppunt. Daarnaast zijn alle ontwikkelingen rond Wodkado via de site te volgen en wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van nieuwe media zoals Twitter.

 

‘Wij geven met Wodkado graag de voorzet voor het creëren van een speciaal momentje. Verder hebben wij met onze mix heel veel gezelligheid in een aluminium fles weten te verstoppen die erom vraagt ontdekt te worden. Het is een heel toegankelijk drankje voor een brede doelgroep met de beste ingrediënten in een pracht verpakking. Wodkado is het ultieme cadeautje’, sluit Ate van der Meer af.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.